דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כמה דיו או מחסניות דיו אתה קונה בקצב ? 

מאת    [ 27/08/2007 ]

מילים במאמר: 341   [ נצפה 2983 פעמים ]

קצב קניית דיו למדפסת מהווה כיום את אחת מן ההוצאות הכבדות יותר למשק הבית. יצא המצב כך, שראש דיו , ראשי דיו , טונרים – יקרים לעיתים הרבה יותר מאשר המדפסות עצמם.  גם HP , גם אפסון , גם brother – כל חברות המדפסות המובילות מוציאות מפסי ייצורן ראש דיו מקורי אשר מתאים למדפסת בהתאמה מושלמת. רבים אינם יודעים למשעה כי בו זמנית ניתן אף לקנות ראש דיו , ראשי דיו אשר אינם של החברה המקורית שייצרה את המדפסת. כך  למשל , קיימים בשוק מחסניות דיו , ראשי דיו שנקראים ממוחזרים (בהם הדיו ממולא מחדש) , תואמים (של חברה שמייצרת רק מחסניות דיו בעצמה) גם לצד המקוריים.

קצב קניית ראשי הדיו של ומחסנית דיו למדפסת עשוי לרוקן את כיסך , וזאת בהתאמה למחיר בו הינך קונה דיו. קצב זה נקבע כמובן לפי פרמטרים של קצב אזילת הדיו, קצב נחיצות הדיו למדפסת וקצב השימוש בהדפסות לשימושים רבים ומגוונים.

נהוג להבחין בין שימושים מסוגים שונים בדיו : דיו עומד – זוהי קצב הפגימה הטיבעית בדיו. כלומר, כמות הדיו אשר למעשה אינך משתמש בה אלא הנשארת בתחתית המחסנית ולעיתים אף המתייבשת. דיו מורץ – דיו אשר כשמו כן הוא : פעיל ומורץ להדפסות. דיו זמין להחלפה – מחסניות הדיו הבאות בתור אשר ממתינות להדפסה. דיו נחוץ – כמות הדיו הנחוצה להדפסותיך השגרתיות . גם חישוב זה משתנה בהתאם לסוגי ההדפסות שלך.

יש לזכור כי הדפסות פרקטיות רבות בשטף היומיום מחייבות בדרך כלל שימוש בצבעי שחור מאשר בצבעוני. בד"כ השימוש בצבעוני נעשה יותר לצרכי תחביבים ופחות ליומיום. שכן, כמות הדיו הצבעוני המבוזבזת בהדפסה רגילה הינה בדרך מעטה למדי ומתרכזת בהדפסות חלקים צבעוניים בפינות הדפים : סמלים, תמונות קטנות וכן הלאה.

קצב שימוש באביזרי דיו , מחסניות דיו, ראש דיו וראשי דיו – נקבע על ידי משחק עם הפרמטרים הללו כמושגים בתחום הדיו. תוכל להגביר או להאט את הקצב הזה בהתאם לצרכיך. החשוב הוא שבגבולות הקצב תקבל מחיר טוב לדיו אשר בו הנך משתמש. אם קצב החלפת הדיו שלך גבוה (מתוך קצב שימוש גבוה בדיו) מוטב כי תיבחן אף אפשרות של הוזלה במחירי הדיו או מציאת פיתרון להזמנה מראש של כמות יותר גדולה.

השליטה והפיקוח על קצב השימוש בדיו (והפחתת השימוש השולי) עשויים לחסוך לך לא מעט כסף במידה ותשים לב אליהם נכון ותקדיש לכך מחשבה. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב